Hur denna tragiska saga kmr o sluta...

Heej!
Jag e rätt säker på att ni vet om att min dator har blivit lite "sjuk" i fläkten o tvingas gå igenom en tragisk operation för att ställa allt till allt till rätta igen... Men iaf så kan jag meddela att jah har fått min lånedator ;D Den är ksk nt helt ny o vi har lite problem me o få in internett anslutningen i den men den ska bli fixad imårn så man bara typ: " I like to move it move it, i like to move it move it, i like to...  MOVE IT!!!" Men datorn är ganska gammal o har ngt som heter Windows vistas elr nått så de kan bli liiiite problem me SSO så att ni vet de... Okej nu ksk de har blivit lite: " Min dator e sönder, de kmr nt komma inlägg så ofta!" O blablablablabla.......!!!! Men iaf så kaaaaaanske de går o spela SSO men de e väldigt tveksam men om de nt går så ksk ja kmr blogga lite om när min dator kmr tbx elr om andra skojiga saker ;D Men vi ses snart hoppas ja o ha de bra!





hoppas att du kan spela sso imorgon:O var ett tag sen vi träffades!

2013-04-15 » 23:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback