♥ Hästfrisyrerna ♥

Hej!
Hade tänkt att visa det otroligt vackra jobbet våra häststylister kan göra! Skit snyggt! :D
 
♥HÄST STYLIST♥
 
 
I de nya uppdateringarna kom en hel del, bland annat att man kan styla hästens man, jag var inte en av de som sett fram emot det här utan jag har faktiskt inte riktigt tänkt på det xD Men hur som helst så blev det ju suuuper bra med super snygga "frillor", dock hade det varit kul om man kunde fixa med svansen också, men men...
 
 
 
 
1. 
Njaa, helt okej men inget som jag skulle köpa till typ alla mina hästar, på någon häst eller färg är det säkert fint(moon har till exempel det, fast lite anorlunda), men helt ärligt så gillar jag inte det jätte mycket och skulle absolut inte köpa det till Starblood!
2.
Stor hiss! Många har nog någon gång tänkt: "HUR FÅR MAN SÅNNA KNOPPAR PÅ SIN HÄST SOM LORETTA!?" Och alltid fått svaret: "de kan man inte..."? Och jag har tänkt lite på att knoppa Starblood men njaa, och nu kan man dessutom ge hästarna en total makeover ju! Moons man ger honom intrycket "vild" hos mig, men med den här blir han mer lugn och stillsam du vet...?
 
3.
*.* OH, MY, GAAAASH! Mållös! Älskar denna manen och har alltid typ tänkt: "MÅSTE HA SÅN HÄST MED SÅN MAN!" Och blev riktigt glad idag när jag såg vad stylisten kunde göra med mina hästar! :D
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback