Veckans uppdateringar! Veckan 24

Vackra Frieserhästar!

2013-06-12 09:00:00


Hejsan alla!
Denna veckas uppdatering innehåller vackra Frieserhästar!

Frieserhästar:
- Tre vackra Frieserhästar har anlänt till Steves Gård! Frieserhästarna är lite annorlunda än de andra hästarna på Jorvik...

På vilket sätt är Frieserhästarna annorlunda?
  • De lyfter benen högre när de travar och galopperar!
  • Deras man rör sig i vinden!
  • De är större än de andra hästarna på Jorvik! (Detta betyder inte att de är snabbare)
  • Man måste vara en erfaren ryttare för att kunna rida på Frieserhästarna! (Din karaktär måste vara i level 12)
Releasepris är 990 Star Coins. (Ordinarie pris är 1299 Star Coins)


Frieserhästarna är mycket större än de andra hästarna på Jorvik!Frieserhästarna är mycket större än de andra hästarna på Jorvik!


De är så graciösa!
De är så graciösa!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 
MINA TANKAR:
*.*
Men herre guuuud vad fina! Jag har varit med Maja(http://majastarside.blogg.se/) och kollat på hästarna och man står där och typ stirrar så att ögonen gör ont! De är så vackra! 
Jag hade innan tänkt att köpa en häst från gyllene som min tredje häst, men den är inte lika aktuell längre om man säger så ;3
I alla fall en super uppdatering! Verkligen en stooor hiss! Men lite mer än en ny hästras skulle önskas...?
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback