Dagens inköp-till look :)

Hejjsan!
Håller på med mitt tävlings bidrag och mitt intresse är nu att fönster shoppa! Har hittat flera ursnygga plagg till både mig och Moon som ska få vara med :) Vet dock inte hur mycket pengar jag är redo att spendera...? Köpte precis brallorna på bilden och börjar bli lite fattig :/ Men frågan jag ställer mig är om jag är beredd att slösa jätte mycket och kanske inte ens vinna...?  Men iaf, dagens köp är brallorna på den andra bilden :)





Vad snygga byxor! Var köpte du de och hur mycket kostade de?

+ Jag kallar min häst också för Moon xD

Svar: Byxorna köpte jag i Fiskebyn i en butik vid bron :) O visst e Moon ett riktigt snyggt namn? x)
Sasha~
sasharainnight.blogg.se

2013-05-19 » 19:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback