Veckans plats! v. 21

 
 
Hejj! Nu är det dags för veckans plats! Och vinnaren är.... VINGÅRDENS TRÄDGÅRD!
Men det var ju nästan självklart för mig när platsen kom att den någon gång skulle bli nominerad! Den är så otroligt vacker med alla blommor och ankorna som simmar runt i "sjön". Och det nästan bästa är att jaag inte är klar med den! Det ska bli mer flower power här! Men det jag är lite rädd för är att det blir för mycket...? Det ska vara på en lagom nivå och inte så mycket att man knappt kan hitta det stora trädet här, men Starstable är väldigt duktiga på design så jag är 99% säker på att det inte blir så :)
Men, nu till en annan sak: Nu är det jätte mycket "folk" här och det jag inte gillar är att här riktigt vimlar av folk, men det gör inte jätte mycket, det kan ju vara trevligt att prata lite också! :D
POÄNG: 5/5!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback