Championat? Nejtack! :D

 
Är det bara jag som tycker att championat har börjat bli riktigt tråkiga?
 

Eller tråkigt och tråkigt, men ärligt talat så har jag inte alls lusten att springa till ett championat när man meddelas att det snart startas ett. Varför? 
 
 
Jag vill ha roligt när jag kör och det kan jag säga att det har jag inte! Jag vet inte riktigt varför men jag tror det har att göra med att jag har gjort det som många gånger men även att championaten har förändrats en hel del(läs nedan...)
 
Championaten har förändrats en del sedan det kom. Folk har blivit allt mer desperata av att få medalj. Jag vet att många av de är bara riktiga vinnarskallar, men snälla behärska er lite. Så fort ni inte får medalj så kan vissa bli helt galna och sprida lite dålig stämning över hela servern.
 
 
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback