Handlar allt om att få den högsta titeln?

 
 
Jag läste ett inlägg på en blogg för någon dag sedan där det stod att hon tyckte att Starstable går ut allt för mycket för att vara störst(eller först...?) bäst och vackrast, men här måste jag nog säga emot lite faktiskt :)
 
 

Championaten, handlar allt om att vara bäst där? Om man tänker efter så ja! Det är en tävling som går ut på att vinna, alla siktar på att få rosett och därför kan det uppfattas som att alla blir beroende av att få rosetten, självklart kan folk "göra fel" om de till exempel inte kan hantera att de kommer sist men tänk såhär:
Alla championat är tävlingar. Och tävlingar går ut mycket på att utmana sig själv och andra runt omrking. Och då är det rätt självklart för mig att alla siktar mot en första plats bara för att kunna vara stolt över att ha vunnit. 
 
Klubbarna där emot, det har börjat spåra ut lite faktiskt... Klubbar är till för att lära känna varandra och få nya vänner. Men nu har folk börjat sikta mer på att få upp den i topp. Och det är faktiskt riktigt sorgligt. När jag började spela var klubbar en positv sak(det är det ju nu också men på ett annat sätt...), alla gillade alla, och man kände sig glad och välkommen när man fick en klubb-inbjudan. Det kan jag säga er att det har ändrats helt nu för tiden! När man blir inbjuden nu så vet man ofta att de bara vill ha en berömd klubb. Och man märker ganska snabbt faktiskt om personen bryr sig om en eller bara vill åt den högsta titlen, eller vad man säger.
 
Detta var nog det jag tyckte var viktigast att ta upp, hoppas du orkade läsa x)
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback