Efter en lång bloggpaus...

Hej på er♥
 
 

Gud var länge sedan det känns! Har varit i en helt annan värld sedan jag "lade av".  Jag måste säga att det har varit så skönt att bara kunnat lägga allt bakom sig och börja umgås lite mer istället men idag hade jag faktiskt viljan att sätta mig vid datorn och spela! Jaa, jag är på bra väg eller vad säger ni? :) Min spellust är ännu inte helt som vanligt, men den kommer, sakta men säkert. Så mina planer är väl också att nu i fortsättningen försöka sätta mig och spela lite.
Men en sak vill jag att ni ska veta! Denna bloggen drivs av mig och jag vill gärna inte känna press att blogga. Före denna pausen kunde jag ibland känna att om jag kom hem för sent skulle jag inte hinna blogga, jag var beredd att inte äta för att få blogga och när jag tänker efter så är det inte så jag vill ha det faktiskt! Jag tänker därför spela och blogga när jag känner för det och inte blogga bara för att! 
Hoppas ni har en underbar helg! Kommer troligen att bli en liten bloggstart nu under helgen ;) Så det är bara att vänta!
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback