Huset på andra sidan

 
 
 
Jag har tänkt en del på det här huset och mannen som står och vinkar framför.
 

Så, vad kommer detta att vara?
 
Jag tror att detta kan vara lite som en turistbyrå. Där kan möjligtvis finnas en karta och kanske lite annat som kan vägleda en lite. Mannen framför däremot(inte säker på om ni ser honom men det står i alla fall en man där och vinkar) tror jag kanske "jobbar" där. Förstår ni vad jag menar? Okej såhär: 
Såfort vi kommer över bron så misstänker jag att vi kommer att få en del uppdrag men vi måste ju också ha en chans att lära känna ön? Därför tror jag att han kanske kommer att guida oss och berätta lite extra om ön's speciella platser osv.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback