Mysig raket-kväll

Jag tog idag ut Moon på en liten ritt då han hela dagen har varit riktigt sprallig och ett intensivt hopp-pass hjälpte inte så jag fick ta ut honom en timme för att rida lite. Vi red lite igenom Moorland och det gick förvånansvärt bra, då han brukar känna obehag av att vara i byn. 
När vi red där kom en liten tjej förbi som sålde raketer. Jag köpte två av henne och jag och Moon gick och smällde de. 
 
 
 
 
 
 
Moon tyckte det var riktigt häftigt när allt smällde och den häftiga färgen. Han blev alldeles till sig av allt häftigt men blev också lite skrämd. Jag kände att han gärna skulle springa iväg men ville samtidigt stanna för att se hur allt gick till osv.
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback