Skördebygden, bloggningen

 
Nu har ju Skördebygden öppnat och alla är i högsta hugg med att göra uppdragen och blogga om just detta. Men jag kommer göra såhär, jag tar såklart en hel del bilder där inne, men inte allt för många. Med andra ord, när det är något riktigt speciellt som jag verkligen vill fota men inte annars :) Jag kommer heller inte blogga just nu, kanske kommer jag inte ens publicera något om SB idag.
 
Varför? Jo, för att jag väldigt gärna vill ta del av själva upplevelsen, kunna springa runt och skrika av upphetsning och njuta av landskapet men jag vill inte slösa en massa tid på att blogga och känna stress om att jag måste blogga så jag klickar mig förbi alla uppdrag, så vill jag tyvärr inte ha det!
 
(Jag kommer såklart att blogga lite om det hela, men som sagt inte just nu...)
 
 
Välkommen till Skördebygden!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback