Veckans uppdateringar!

 

Lär känna invånarna i Skördebygden!

2014-01-08 08:00:00


Hejsan allihopa!
Nu är julen på Jorvik över för den här gången, visst har det varit en härlig tid? Snön har töat bort, de vackra blomklädda fälten syns åter igen och nya äventyr väntar!

Nya uppdrag:
- Visst har ni varit nyfikna på att lära känna invånarna i Skördebygden lite bättre? Rid och prata med Jill i Jarlaheim, mystiska saker sker i Skördebygden och hon har något spännande att berätta. Vill du hjälpa till och reda ut mysteriet? 

För att kunna göra uppdragen måste du ha träffat stadsvakten Gavin tidigare.

Prata med Jill!
Kan du hjälpa Jill lösa mysteriet?

Nya kläder:
- En helt ny supersnygg modell av ridstövlar har kommit till skoaffären i Jarlaheim. Rid dit och kolla in dem! Dessa snygga dojor finns i flera olika färger.


Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 
 
MINA TANKAR: De nya uppdragen låter jättekul, men först och främst tänker jag nog kolla in skoaffären lite, ska bli spännande! Har mina aningar ju. Dock tycker jag det är extremt tråkigt att snön är borta, hade gärna haft den ett tag till!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback