Alex♥

Detta inlägget är tillägnat min underbara vän Alexandra Misdawn♥
 
Du är för söt min lilla kaka♥ Varje gång man loggar in och du är inne så ser man alltid ett: "SUUUUSHIIIIIIII!" i klubbchatten. Man blir alltid så glad när man ser det, att någon är så söt och verkligen, verkligen bryr sig om en♥
Och varje gång du är inne så får du en alltid på bästa möjliga humör, även om resten av dagen har varit skit.  
På något sätt kan du få tårar till skratt och ett ledsen min till ett stort, brett leende♥ Jag vet inte hur du lyckas, men jag gillar det!
 
Du betyder enormt mycket för mig, jag hoppas verkligen du förstår det♥
Du är den enda i sitt slag och skulle inte kunna ersättas mot guld och diamanter! 
 
Du var med i Jorvik Aces och det var där vi träffades, vi chattade knappt men jag tyckte du var jätte rolig och visste att när man var nere, så kunde man chatta med dig och bli glad igen!
När Jorvik Aces upplöstes träffade jag inte dig på flera månader, såklart sa man hej när man såg dig på championat eller liknanade, men det blev tyvärr inte mer än så.
Efter ett tag gick jag med i Comet Hearts och vi började chatta lite mer, och efter några veckor, var du en av de som jag älskar mest på hela Jorvik♥
 
Jag skulle kunna skriva mycket mer, men känner att det skulle bli tråkigt att läsa♥
 
Hoppas du förstår vilken fin person du är och hur mycket du betyder för mig! ♥
 
LÄS HENNES BLOGG GENOM ATT KLICKA PÅ HENNES NAMN LÄNGST UPP, GÖR DET NUUU! ♥♥♥
 
 
 





ÅH SUSHI! <3 <3 Du är så fin, och jag tycker detsamma om dig! Du är en underbar vän som man ska ta vara på och jag älskar dig enormt <3 <3

Svar: Heheh, älskar dig enormt jag meeeed :D <3
sasharainnight.blogg.se

2013-08-16 » 12:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback