Åsiktsinlägg - De nya uppdragen

 
 
 
 
Tänkte skriva ett litet inlägg ang. de nya uppdragen!!

Alltså bra gjort där SSO! Måste säga att uppdragen var enormt välgjorda! All panik man möttes av när man kom in i byn...! Och bara det var riktigt, riktigt välgjort! Man kunde nästan känna alla kalla kårar som rann ner för folks ryggar! Och mörkret som hade lagt sig som ett tjockt täcke över byn var riktigt bra gjort! Det stärkte en stor del av det verklighetstrogna måste jag säga! Jag misstänker också att vi snart kommer att få ta del av Pandoria! Den tanken diggar jag och hoppas verkligen att vi snart kommer få ta del av det!!
Uppdragen i sig var också väldigt välgjorda! Man kunde nästan höra Alex's oroliga tonfall och Rådsmannen's panik slagna andning! Ger en riktigt stor tumme upp på det här!
 
Men om jag nu ska vara petig och plocka ut något som de kanske kunde ha ändrat på måste jag säga att de kunde gjort "stänga sprickorna" uppdragen lättare, ni ni vet när man skulle ta stjärnorna? Jaa, jag menar, helt lätt var det väl inte? Man får ju lägga allt annat åt sidan Och koncentrera sig en del. Och det är ju kanske lättare för en tolvåring än en sexåring? Och jag menar, det finns ju faktiskt sexåringar som spelar idag, och för de kanske det kam bli ett litet problem? 
 
Detta var då mina åsikter! Och som sagt så borde kanske SSO tänka lite på ålderns och svårighetsgrad innan de gör uppdragen ;)
 
 
 
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback