Beslutsångest!

Vilken ska man välja!?

Jag har endast en ponny som jag vet att jag inte ska ha, den bruna då Starblood är ganska lik den och vill gärna ha något nytt. Men de andra då? Deras tilltalande små glänsande ögon, deras små fluffiga manar, deras små mulliga kroppar... Skulle kunna fortsätta i några år till känner jag, heheh... 
Känner också att alla är så unika på sitt sätt:
 
Isabellen: Den är liksom så krämfärgad och man bara smälter varje gång jag ser den *-* Den är helt underbar och älskar med stor Ä färgen!
Skimmeln: Jag har alltid varit lite extra svag för skimmlar, både utanför SSO och i SSO, och när den helt plötsligt kommer som en ponny!? Är jag i himmlen eller nått?
Fläckiga: Den är så himla söt! De där fläckarna på ändan... Den svarta färgen... H*n dödar mig! Och sedan är ju ponnysar lite extra söta i fläckar! 
 
 
 
 
 
 





Faktum är, att jag tycker du ska köpa isabellan eller skimmeln. :) Som du sa hade du ju en liknande brun, och den svarta.. Du har ju redan en nästa liknande men du bestämmer såklart! :)

2013-08-22 » 16:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback