HIDE!!

När det var fem minuter tills spelservern skulle stänga ner fick jag, soffe och Majs panik och sprang till slottet för att gömma oss när spelservern stängde ner. Vi stack och gömde hästarna i  steves transport(vi är så jäkla bra hästägare!) och lämnade de där, hahah nejmen de fick stå och tugga i sig havre så länge.
Hur som helst, vi stack och gömde oss i slottet, tog lite bilder osv. Och efter typ en halvtimme (det måste ha varit längre! Eller?) så loggades jag ut, stackars oss!
Vi chattade dock inte pga att man typ loggas ut då..?
 
Hästarna finns i transporten på bilden, hahah!
 
När alla andra laggade sig in i väggen gömde jag mig i en pelare bakom dörren... forever alone sasha...
 
 
MOBBA INTE MIN HANDSTIL, DEN ÄR FUL, JAG VET...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback