Hiss och Diss

Det där med hiss och diss som läggs ut på vissa bloggar..? Är det verkligen rätt att göra så?
Jag menar, även om det är deras åsikter så förstår jag inte riktigt poängen. Tillexempel:
 
Någon lägger ut ett liknande inlägg där de dissar en tröja som du har på dig i spelet som du verkligen gillar, skulle det kännas bra om någon då sa att hen inte gillade den? Inte för mig i alla fall!
 
Jag personligen tycker det är fel att lägga ut sådnt då man faktiskt kan såra folk genom att säga att en viss häst, en viss tröja osv. är "ful". Nej, enligt mig så tycker jag att detta borde stoppas. Du får ha åsikter, men håll de inom dig om de riskerar att såra folk.
 
 
MINA ÅSIKTER!
 
 
 





En utav hundratals anledningar varför jag inte lägger ut "Hiss eller Diss" inlägg.

2013-08-13 » 15:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback