Info om min bloggning skoldagar

Min skola har nu börjat och idag var en hyffsat lugn dag, inga riktiga lektioner i en hel vecka! Chill!
Men hur som helst så slutar vi från tio i två till tre beroende på vilka lektioner vi kommer ha och var vi kommer att ha de osv.  Vi har fått vårt schema men det är inget såkallat "fast schema" vilket innebär att schemat kan ändras om detta inte skulle funka, vi kommer få ett fast schema ungefär om två veckor och först då kommer jag att kunna berätta hur bloggningen kommer att bli :)
Men det är redan bestämt att någon gång under två-tre tiden slutar vi skolan. Brukar dock inte åka direkt hem utan är mycket med kompisar efter skolan och kommer hem väldigt varierande, allt från tre till fem. Men för det mesta kommer jag hem, ungefär, vid fyra så att ni vet :)
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback