Musiktips!

Hade tänkt visa er tre låtar som jag verkligen älskar!
Jag brukar dock inte lyssna med SSO uppe då jag tycker det kan vara irriterande ibland.

Jag kan lyssna på de här låtarna gång på gång, dag efter dag! Så tänker därför dela låtarna med mina underbara läsare♥
 
 
Låt ett: Ellie Goulding - Burn
Varför: Tycker den har så bra tempo plus att jag typ älskar hennes röst!
 
 
 
 
Låt två: Avicii - Wake Me Up
Varför: Tycker väldigt mycket om Avicii, han är riktigt duktig och alla hans låtar blir faktiskt på ett eller annt sätt bra.
 
 
 
 
 
 
 
Låt tre: Justin Bieber - As long as you love me, acoustic
Varför: Som ni kanske vet älskar jag Justin Bieber och kunde inte motstå att lägga till denna, hur som helst så är det här en av mina absoluta favoriter av Justin, ryser eller gråter varje gång jag hör den♥
 
 
 

 
Hoppas ni gillade låtarna, det gjorde i alla fall jag, tycker personligen att de är väldigt bra och lyssnar ofta på de när jag är på dåligt humör♥
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback