Onsdags uppdateringar - Sasha Style!

Vet inte riktigt hur jag ska börja här, men såhär ligger det till!
 
Från och med idag går jag och fäktas på Onsdagar. Det kommer att vara så att min pappa hämtar mig på skolan(chill♥), vi sticker snabbt hem och tar en macka sedan tar vi tåget in till lokalen där jag fäktas. På Onsdagar slutar jag också vid tre och har lektionen från 17.00 till 18.00. Det betyder att på Onsdagar kommer bloggen att stå stilla(som det ser ut nu...) fram tills det att jag kommer hem, såklart. Jag kommer oftast att ta ett tåg efteråt ungefär tio över 18, om jag inte hinner det så måste jag ta ett tåg en hel timme senare och kommer då inte hem innan sju. 
 
Tyckte ni skulle veta att uppdateringen blir sen på Onsd. ♥
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback