Pink Warriors - Minne för livet

När jag gick med i PW så var det nästan direkt efter att CH hade upplösts. Jag kände i dåläget att jag bara ville släppa allt och gå vidare. Jag gick med, alla var riktigt trevliga, hälsade när man kom in och gav en alltid skrattattacker♥ Men så småninggom började jag känna att klubben inte riktigt var något jag hade viljan att stanna. Jag känner när en klubb känns rätt, när en klubb känns som ett hem. Alla känner alla, det finns alltid en axel att gråta ut över. Men jag fick inte riktigt den känslan här.
En annan sak var att det var för mycket event. Varje dag, det klarar inte jag av! Jag har den personligheten att jag vill varje dag kunna ta den som den kommer, jag vill inte ha ett schema som jag måste följa, levling som måste utföras eller som i detta fallet, event hela veckan. Så idag så lämnade då Wewe klubben och jag kände att det var dags för mig också att lämna. 
 
Till Alexandra Mistdawn: Klubben var riktigt bra och verkligen en klubbchatt som kunde få en att vika sig av skratt eller prata ut i. Fortsätt med det du gör, för det är riktigt bra! Känner på mig att du kommer att komma långt med detta!♥
 
 
 
 
 





;_;

2013-08-31 » 16:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback