Starshine Legacy Episode 1

 
 
Har suttit nu en liten stund och spelat Starshine Legacy Episode 1. Tänkte betygsätta det och även spela alla spelen i framtiden.
 
Det absolut bästa med spelet är att det är så fruktansvärt välgjort, minsta lilla detalj kommer fram liksom, och sedan är personerna så levande! Man kan riktigt känna haten eller kärleken till personen man "pratar" med. Och det har en väldigt stor roll i spelet tycker jag. 
Och uppdragen.... GE MIG! Starstable Teamet är gjudar när det gäller sånt här! 
Grafiken var väl bra, men den imponerande inte direkt på mig... 
Det enda lilla jag kan komma på just nu är att man måste styra med bokstäverna på tangentbordet osv. Och det kan vara riktigt irriterande...
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback