Uppdragen - början på Pandoria

Gjorde uppdragen för ett tag sedan men har tagit lite tid med att redigera bilderna och därefter att publicera inlägget också, hoppas ni kan njuta av inlägget även fast det är lite sent♥
 
 
Ett mysitskt sken...
 
Direkt när jag red in i byn möttes jag av fullständig panik, folk sprang och försökte hitta en väg ut ur detta helvettet när andra var för chockade för att kunna lyfta på benen. Jag försökte behålla lugnet, men det var riktigt svårt! Starblood blev ochskå riktigt skrämd, han hade dock ingen väg ut och efter att jag lugnat honom så gick allt väl...
 

Jag pratade med rådsmannen om vad som hade hänt och varför, vi tog en sak i taget och började med att ränsa ut skuggsökarna. Jag fick rida till Häxan Pi för att hämta hennes "skuggsökar-damsugare" och fick därefter äran att suga upp de, en efter en!
 
 
 
Jag sprang sedan tillbaka för att suga upp de, paniken hade dock blivit värre och folk hade också börjat skrika något fruktansvärt! Jag gav Starblood till Alex som också deltog i detta för att stoppa att allt gick alldeles för knäppt till och hjälpte även folk som inte längre kunde orgentera sig. 
Därefter tog jag tag i "damsugaren" jag fått av Pi och sög upp alla som kom i min väg.
 
 
När det problemet var löst fick jag lov att rida in i portalen för att besöka Fripp då han var unik med sina kunskaper om Pandoria Sprickorna. Jag fick genomföra en övning innan jag kunde bege mig och rädda Silverglade(f*ck'n superhero♥). 
 
 
 
 
När jag väl hade stängt sprickorna(med lite hjälp av en kompis♥) fick jag en massa beröm och även en väldigt fin bild av det Silverglade som jag räddat! :D
 
 
 
Dock misstänkte Alex att de Pandoriska krafterna inte var f'ärdiga med oss och tt jag varje dag kommer att få göra såkallade "dagliga" för att få stopp på det!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback