Vissa är bra, men vissa är bättre!

Måste bara säga att jag är rent ut sagt SKIT trött på när folk vid championat inte kan hantera att de är i samma grupp som är bättre än dom. Jag är ganska ofta i samma grupp som Jenny Snowhill och ganska ofta ser jag i gruppchatten: "Nej! Inte Jenny igen!" Eller: "Okej, jag är med Jenny, jag kommer att förlora..." 
Jag förstår och kan erkänna att jag har tänkt något i stil med: "Oj, de är bra! Det här kan bli svårt." Men jag skulle aldrig någonsin säga: "NEJ, inte Jenny". Jag menar, hon är otroligt duktig på championat, men ni måste också förstå att folk blir sårade av att alltid få kommentarer som sådana här nästan varje gång de kör championat.
 
Liksom, tänk er själva att alla är så negativa runt omkring dig när du kör championat? Inte så värst kul eller hur?
Tycker personligen inte att detta är okej att säga såhär...
 
Var bara tvungen att få ut mina känslor :)
 
JAG PEKAR INTE UT NÅGON I DETTA INLÄGGET!
 
 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback