Araber eller hästön?

 
 
 
 
Det har diskuterats en del kring den här bilden. Många tror att det är araber men sedan kom det då ut att det kunde vara hästön som vi skulle få då vi bakom transporten har en okänd, öppen miljö. Folk har då sagt att Star Stable försökt få oss att fundera kring detta och visa en häst(som är enormt lik en arab) som drar ifrån uppmärksaheten miljön i bakgrunden. Men detta tror inte jag på... För det är så enormt många som vill ha araber på Star Stable. Och om då lägger ut en bild på sin Facebook sida med en häst skugga som ser ut en arab och det sedan visar sig vara hästön tror jag att många blir väldigt besvikna, och det intrycket vill de inte få. 
Däremot tror jag att det är möjligt att vi får ön och araberna samtidigt. Men jag tror också att det skulle vara lite för mycket på en uppdatering. 
 
Så jag tror och hoppas fortfarande starkt på att det "bara" kommer araber. För de måste ju trots allt ha en bakgrund till bilden. Men vi får se vad det blir ju... ;)
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback