"Den stora överraskningen"

 
 
Fyfan, rukriken lät helt fel...
 
 
När man gör uppdragen får man reda på att man på julafton kommer att få något ganska stort. Jag har en gissning på vad det kan vara, är det inte det har jag inte en blekaste faktiskt. Men hur som helst så tror jag på renen som står precis bredvid tomten. För ni som var med förra året så vet ni att då fick man ett sorts ren-pulver av rådsmannen(eller var det Steve? Inte helt säker, var länge sedan!). Då kunde man när man ville förvandla sin häst till en ren och kunde också när man ville ta tillbaka sin häst. 

Jag har faktiskt ingen aning om varför jag tror på att vi kommer få renen. Går på min magkänsla helt enkelt. ;) Men erkänn att det skulle vara jättekul med en ren? Om man får en ren ska min heta Rudolf i alla fall :3 Hahaha
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback