Hinner inteeee!!

 
Skulle logga in och fota lite bilder i snön på mina vinter outfits som jag lovat lägga upp när första snön föll. Jag har dock varit iväg idag och när jag kom hem var det duscha och äta som gällde. Sedan så ska ju såklart servern jävlas med mig och den funkar inte. Så jag kommer troligen inte att kunna logga in något mer idag(fan...).
 
Imorgon hade jag tänkt att lägga upp bilder och ta bilder till headern. Dock blev jag tvungen att sticka hem till en kompis och plugga så det kommer troligen inte bli header imorgon heller. Men på Fredag däremot, då tror jag att kommer kunna sätta mig med headern lite. Och då har jag ju också fått lite tid att fundera över exakt hur den ska se ut, nu när jag vet hur och var snön ligger som finast ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback