När började jag spela Star Stable?

Tänkte skriva ett litet inlägg om hur och när jag började spela Star Stable, enjoy :3
 
 
Jag hittade spelet tack vare Soffe(tror hon hittade genom sin kusin?). Hon började spela och det spred sig ganska snabbt bland mig och några andra. Vi tyckte det verkade kul och började spela. Dock hade jag en ganska trög dator då som inte hade allt det som krävdes för att starta upp spelet. Jag fick senare en ny dator i Februari på min födelsedag. Jag började alltså spela någon gång där. Kommer inte ihåg exakta datumet. Och det var då bara några månader efter att de hade startat upp spelet så det har hänt mycket sedan dess. 
 
 
 
En av de äldsta bilderna jag har på min dator när jag spelar. Har råkat skriva med C på bilden då jag har haft enn gubbe på ett annat spel som hette SACHA(fråga inte varför snälla..) Men ni har ju datum och allt där så jaa
 
 
 
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback