Provrida hästen?

 
Jag har inom en viss tid haft lite funderingar över om man kanske skulle kunna provrida önskad häst innan man köper den. Jag skickade därför in idén om detta till teamet. Hoppas vi får detta i framtiden ;)
 
 
 
"PROVRIDA HÄSTEN
 

Hej!

När jag köper mina hästar så har jag oftast inte kunnat provrida de. Vilket betyder att jag inte fått känna hur det är att äga just den hästen jag tänkt köpa. Och det kan ibland vara ett stort minus då jag har sålt ett par hästar just för att de inte passade mig. Jag skulle därför tycka det var jättebra om man skulle kunna provrida hästen innan man köper den.
Typ som att det står en person precis bredvid "stallet" där hästarna finns. Om man då skulle vilja provrida hästen så pratar man med karaktären och får provrida hästen i kanske fem minuter inom ett visst område. Därefter lämnar man tillbaka hästen och kanske har lite lättare att bestämma sig inför hästköpet!
Detta behöver ju kanske inte kosta så mycket utan kanske 5sc eller inget alls.


*mitt namn* - Sasha Rainnight"







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback