Random klubb-förfrågningar

 
 
Just nu är jag klubblös och jag måste erkänna att det kan vara ganska skönt ibland. Inga tider att passa, I Like ;)
Men något som jag verkligen avskyr är när folk som jag inte har någon som helst kontakt bara springer förbi och bjuder in mig.
Jag är dagligen med om att någon springer förbi(stannar inte) och bjuder in mig. Jag tycker personligen att detta är helt fel. Folk kollar inte hur man är eller om man över huvud taget vill gå med i klubben. De flesta tror jag helt ärligt gör det bara för att få sin klubb att växa för att sedan kunna få lite uppmärksamhet i slutändan...
Däremot kan jag tycka det är helt okej om folk stannar och frågar: "Skulle du vilja bli med i min klubb? :)" De har man liksom fått en bekräftelse om att personen över huvud taget har sett mig och inte bara sett att jag inte har någon klubb. 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback