Snö ^-^

 
Som ni kanske ser har det börjat snöa här på bloggen! Kunde inte vänta med att lägga in det och det är ju trots allt första advent idag! Och nu när jag ändå är inne på snö så skulle jag ta upp detta med när första snön kommer!
 
 
Det första jag tänker göra är ju såklart att skriva ett litet inlägg då det är ganska stort att snön har kommit. Sedan hade jag tänkt att fota mina vinter outfits så att ni får se dom. 
Därefter är jag rädd att det kanske inte blir så bra uppdateringing på bloggen då jag ska fota en header till vinterdesignen som kommer, förhoppningsvis, inom kort efter snön. Allt annat är redan klart och snön på bloggen har redan kommit.
 
 
En bild från förra årets nyheter på star stables hemsida
 
 
Nya vintriga kläder!
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback