Tränat Moon

 
Det har sedan ett tag tillbaka varit bestämt att en kompis till mig skulle komma och träna Moon lite i ridhuset inom hoppning. Hon kom idag och började träna honom nästan direkt hon kom dit. Vi lastade in honom i transporten och körde iväg. Jag var där och fotade och fick massor av bra tips.
 
 
 
Moon var jätteduktig och hon fick honom väldigt bra på hinderna. Han lyssnade väldigt bra på henne men vägrade också på några hinder i början, men så småning om blev det bättre.
 
 
 
I början var han rätt trög och hon fick ta till med piskan för att få honom i galopp. Men efter en liten stund var han väldigt pigg och lyssnade perfekt på henne.
 
 
Hon visade mig många bra tips på hur jag skulle få honom att lyssna bättre på mig. 
 
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback