Vinter Outfits

 
 
Jag hade lovat er att när första snön kom skulle Vinter Outfiterna komma ut. Dock hann jag inte igår, men idag hade jag lite tid över så här har ni dom ;)
 
 
 
Sofie visade mig den här tröjan och jag föll direkt. Sedan utgick jag bara från den vinröda färgen och fick den här outfiten ;)
 
 
 
 
Ända sedan i höstas har jag visst att jag skulle ha den här outfiten. Jag tycker Emil passar väldigt bra i ljusa, liiite matta färger. Och när jag sedan såg den här mössan och kappan så var det ganska sjävlklart att jag skulle ha en sådan här outfit.
 
 
 
Jag älskade den här tröjan från första början och fick sedan lite insperation från den där sadlen som jag såg att många börjat använda igen. Ganska nöjd ;)
 
 

Hoppas ni gillade de! :) <3
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback