Vintern är här!

 
Då var header och bakgrund uppe! Hoppas ni gillar det! Glömde dock att fota till "Om mig" och "Om mina hästar". Men jag kände att jag ville ta headern och bakgrunden först innan något annat, men ska försöka fixa det imorgon när det blir ljust ;)
 
En annan viktig sak jag vill att ni ska veta är att mnin arm har gått i lås(Fredagen den 13...). Jag kan bara ha den i en ställning, annars gör det väldigt ont. Vet inte när det blir bättre så därför kan det nog bli lite trög bloggning dagarna framöver, men håll utkik varje dag så kommer nog bloggningen att vara igång igen på nolltid :)
Tack för ert tålamod♥
 
 
En av de bilderna jag hade tänkt ta som header
 
 
 
 
 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback