Farligt för hästarna!

Tog en snabb sväng till GÅD idag för att få lite frisk luft, red in vid Championatet och kikade där lite. 
För det första så är det ett tält där som har varit där ett tag nu... Vad ska det vara bra för egentligen? Utsmyckning..? Skulle valt lite färglada lampor eller något sådant, men ett tält? Ibland tänker SSO väldigt... unikt, haha! Men annars så är det väl bara och sitta och hoppas på lite uppdrag i framtiden :))
 
Nu till det jag egentligen hade tänkt skriva om, hehe..
 

Jo, som sagt så tog jag en liten uteritt till GÅD och hittade då detta vid championats ansvarig!
 
(förlåt för dålig grafik, var ganksa mörkt när jag tog den och var tvungen att göra den tydligare)
 
 

Enligt mig är det här inte bra! Oavsett hur mycket de bygger och har sig så går väl säkerheten före? Eller..? 
Hästen kan ju bara gå och trampa på det som ingenting och sedan få en rätt in i hoven! De borde ta bort det här så snart som möjligt, gillar inte riktigt tanken på att man är här så ofta och att man samtidigt riskerar en del... Ska vara mer försiktig i framtida championat.
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback