Funderingar kring Lightbelle...

Hej!
Har länge haft lite tankar kring Lightbelle. Jag tycker jätte mycket om henne, hon är jätte graciös och enormt ståtlig, men hon känns inte riktigt rätt. Jag har inte riktigt ännu förstått vad det är som är fel, men hon bara känns inte rätt.
Den äkta anledningen till att jag egentligen köpte henne var, för det första, att hon var så fin så att det gjorde ont! Och för det andra, för att alla andra hade en frieser. Men sanningen är att jag inte riktigt hann tänka efter om jag verkligen ville ha henne, jag hade ju självklart haft affärer med Steve redan innan och hade någon vecka på mig, men just då kändes allt så rätt, men jag hade inga tankar över huvudtaget på framtiden. Och nu för någon vecka sedan gick det upp för mig att jag inte riktigt är den bästa ägaren för henne och hon är framför allt inte den hästen som är gjord för mig. 
Med Starblood och Moon klickade det direkt, jag blev helt förtrollad av de och de betyder nu jätte mycket för mig, men med Lightbelle är jag fortfarande tveksam och har fortfarande inte riktigt kommit henne så nära som jag gjort med mina andra hästar...
Men vi får se hur det blir...
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback