Hej på er igen!

Är äntligen hemma från Blekinge nu! Har varit så sjukt kul att vara iväg och bara glömma alla problem, men har lägntat hem så himla mycket! Har längtat efter min egen säng och mitt eget rum! Har dock inte alls kännt någon lust att spela Starstable men nu när jag kom hem fick jag en sådan längtan efter att få träffa alla fina! 
Kommer helt klart logga in lite senare ikväll, kanske köra ett och annat championat, rida lite på Moon och Starblood och chatta ihjäl mig!
Och har haft fullt upp från dag ett i blekinge och vi har ungefär 30 grader här där jag bor och värmen har även den tagit hårt på mig. Är därför jätte trött och vet inte om jag kommer att blogga jätte mycket :)
 
 
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback