Konstiga ljussken..?

Man kan inte se det om man är inne på dagen, men på natten är det två stycken konstiga ljussken som jag alltid undrat vad det egentligen är för något!
 
 
För det första är det slottet, på natten(eller i alla fall när det är mörkt) så kommer det ett ljussken från båda sidorna av slottets "topp". Är det en gigantisk lampa eller vad? Men jag menar, det verkar ju inte sådär jätte normalt att ett slott skulle ha en mega lampa där?
 
 
LÅNGT IFRÅN:
 
NÄRA:
 
Dafuq? Vad är detta? Måste erkänna att när jag såg en sådan på dagtid för första gången(innan jag blev StarRider) så trodde jag det var en pizzakartong, haha, nice image ;) Nää men vad ska den vara bra för liksom? Haha, fattar inte riktigt...
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback