Lista om mig ;)

Följer trenden och gör även jag en sån här lista :)
 

1. Vilken svordom använder du mest? Jävlar/Fan

2. Äger du en iPod? En gammal...

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Haha, vet inte... :$

4. Vem hade du senast en KIK-konversation med? Klasskompis(nämner inga namn)

5. Använder du stövlar oftare än sneakers och seglarskor? Sneakers <3

6. Hur många hästar har du? 2 just nu, men fler ska det bli ;)

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? TA BILDEN! Hatar att vara med på foton men älskar att fota <3

8. Vilken var den senaste filmen du såg? Avatar! Äskar den!

9. Hur många klubbar har du varit med i? Räknar inte, inte många, kanske 100 st

10. Om du fick 5000 Starcoins, vad är det första du skulle köpa? Ojj... Först, en till häst, och sedan ALLT!

11. Har någon någonsin kallat dig lat? Många gånger haha, är dock inte den enda som kallar mig själv lat...

12. Har du någonsin vunnit i ett championat? Haha, nää ;__;

13. Vilken låt är din favoritlåt? Ojj, har många, men en av de måste vara "Fall" med Justin Bieber

14. Vilken är världens bästa artist just nu? JUSTIN BIEBER 

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Inte vad jag kommer ihåg

16. Har du varit gift och i så fall med vem? Nej

17. Vad åt du till middag senast? Haha, falafel xD

18 Använder du linnen ofta? Nästan alltid på sommaren!

19. Har du utnyttjat en bugg någon gång? Dum fråga, men tror inte det

20. Vem var den senaste som ringde dig? Mamma

21. Vad heter din favoritblogg? Men oj! Har många, men jag måste säga http://snowgaze.blogg.se/ och http://moonbell.blogg.se/, har så många som jag läser haha!

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Antagligen

23. Vad är din favoritplats på Jorvik? Southsilvervattnet!

24. Vem är den första personen på din vänlista? Sasha Youngstar

25. Har du något konto på en annan server? Nej tyvärr, men har tänkt skaffa ;)

26. Vilka byxor har du på dig just nu? Svart-rutiga ridbyxor

27. Är du blyg? Det bror på

28. Har du anmält någon till support någon gång? Haha jaa

29. Vilket deluxeset tycker du är finast? Dressyr-sett

30. Vars är du i spelet just nu? Gyllenebladsskogen

31. Har du varit klubbägare? Jaa, fast det gick ju inte sådär skit bra, hehe...

32. Läser du för skojs skull? Jaa!

33. Pratar du några andra språk? Haha, Engelska, suger på allt annat ;__;

34. Vem brukar du gå till när du är ledsen? Typ någon väldigt nära vän, annars brukar jag bara sticka in på mitt rum, slänga mig i sängen och kolla Instagram eller Facebook

35. Vilken färg har din originalhäst/starthäst? Brun, min lilla fina Starblood<33

36. Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop

37. Vad är ditt favoritlopp? Emmas skogsbaana i Gyllenbladsskogen, haha, vet inte riktigt varför c:

38. Vem red senast förbi dig i spelet? Jag lägger inte märke till folk som rider förbi, så kommer inte ihåg, haha!

39. Vad tycker du om Firgrove? En by som är jäkligt fullt med träd!

40. Vems blogg läste du senast? Mirres <3

41. Vars bor du? Vingården! Kan inte leva någon annan stans tyvärr...

42. Vad heter din bästa vän? Maja Starside och Sofie Mountainberg :'3

43. Vilken av dina hästar är din favorit och varför? Starblood såklart, han är min första häst och betyder enormt mycket för mig <3

44. Vad är din drömuppdatering? Södra Jorvik eller någon ny awzum funktion

45. Hur mycket rykte har du med Aideens beskyddare? Populär, heheh, pallar inte med de blåa ;__;

46. Har du en blogg? Det ser ju verklligen inte ut som det ju!

47. Fiskar du varje dag? Ehehehehe.... Typ aldrig

48. Gillar du att flyga? Det är väl kul ;D

49. Spelar du några andra spel förutom Starstable? Nope ;)

50. Gillar du din boende-situation? Jarå!

51. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Har ingen direkt gräns på det...

52. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Skoldagar ja, men annars så har jag det väldigt lugnt :)

53. Vilken är din favoritfrukt? Apelsin! Om jag inte får min jäkla apelsin juice på morgonen är mitt liv slut och min dag blir bara skit :c

54. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 12 :)

55. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Nej 

56. Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Vet faktiskt inte...

57. Vad var det senaste du skrattade åt? Typ.. äh, vet inte...

58. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Jag talar inte med mig själv

59. Tycker du om att krama folk? Öhm...? 

60. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Inga

61. Vem är din knasigaste vän och varför? Maja Starside, hon är typ den mest flummiga person jag träffat!

62. Har du gjort någonting olagligt någon gång? Vad? Det har jag säkert, men vet inte vad...

63. Vad får dig att koppla av? Starstable, Instagram, vänner och böcker <3

64. Vad ska du syssla med när du blir pensionär? Jag får väl följa strömmen och sitta och slösa bort alla pengar på någon bingolott eller något, haha nejmen njuta av ledigheten..?

65. Berätta om någonting du ångrar. Jag har säkert ångrat miljoner av saker, men inte jag kan komma på just nu...

 

 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback