Nattritt

Hade inget annat för mig så gick till stallet för att klappa mina små pållar lite. Starblood stog och åt i sin box(som vanligt) men verkade verkligen väldigt trött, Moon var raka motsatsen occh stod och trampade nervöst i sin box. Jag försökte lugna honom och tog med honom ut på en ritt så att han kunde springa av sig lite.
 
Vi började med lite sakta trav vid vingården och sedan ut emot Everwindfälten där han fick springa i full gallop emot "hissen" till Mario. Vi tog första bästa upp mot Mario och stannade sedan vid Mario ett tag och pratade lite, han bjöd även på lite saft och Moon fick lite havre som var väl uppskattat efter en lång frisk uteritt!
När vi varit där i ungefär en halvtimme red vi tillbaka till Vingården igen. Han var verkligen duktig ikväll och har blivit så mycket bättre på att lyssna på mina komando, min lilla fina Moon♥
 
 
 
 
 
 
 
Jorvik är så j*vla vackert här ifrån *-*
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback