Nu är det bestämmt!!

Hej!
Har legat vaken och funderat i natt om hur det verkligen blir med Bellis... Och efter en lång stund av funderingar och tankar(och väldigt lite sömn...) tog jag det riktigt svåra beslutet att hon kommer att åka någon gång under veckan!
Jag tycker hon är så otroligt fin och graciös och jag älskar henne jätte mycket! Men hon känns som sagt inte rätt! När jag köper mina hästar vill jag att det ska klicka direkt, att man verkligen känner att det här är en häst som man verkligen kommer att kunna älska och att det är en häst som man verkligen kan bygga upp det där speciella med, men så blev det aldrig för mig och Lightbelle. När jag köpte Moon kände jag att det här känns riktigt bra! Och nu har vi byggt upp ett riktigt starkt band tillsammans och jag älskar honom på ett väldigt speciellt sätt!
Och redan när jag köpte Ligthbelle kändes det ungefär som en lånehäst, men jag trodde att det bandet skulle komma så småning om, men så blev det inte...
Älskar dig väldigt mycket, men jag tror att både du och jag vet att vi inte är rätt för varandra...
 
 
Jag har nu börjat förbreda lite för avfärden och jag hoppas att du, Lightbelle, kommer att få det bäst hos din andra ägare! 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback