Unghästträning med CH!

Hej!
Vi hade idag unghästträning med CH! Det var super kul och Mirre var en jätte bra "ridlärare" och gav väldigt bra tips osv :) Jag känner Moon och vet att när han inte riktigt pallar med varken mig eller någon annan längre och bara vill ut och springa och kasta av sig all pigghet så bara en halvtimme innan tog jag honom på en ganska intensiv uteritt som fick honom att vara lite lugnare på lektionen, men annars så hade han kul och gillade det starkt!! :)
Men å andra sidan så var det inte en så lång stund, en halvtimme till och han hade blivit uttråkat och sprungit iväg :// Men jag tycket det var jätte kul iaf :))
 
Först så samlades vi vid Baronessan och informerade om våra hästar sparkade eller lätt sprnag iväg osv. och sedan så skrittade vi lugnt ner till VG paddocken :)) Sedan så började vi och Mirranda var som sagt helt awzum på att ge råd osv!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback