Uteritt/unghästträning med Comet Hearts <3

Hejsan!
Var igår med på en riktigt mysig ridtur med bästa Comet Hearts(en del av unghästträningen.)! 
Vi började med att skritta sakta mot Silvergladebyn, Moon är ju som ni kanske vet helt förälskad i vatte, inte som man dricker utan som man typ kan bada i, så han såg fontänen och blev alldeles till sig, jag fick stanna och lugna honom och vi gick snart vidare utan några problem. 
Efter det travade vi mot Moorland, Moon är inte helt förtjust i Moorland(varför vet jag inte, men han börjar trampa nervöst på marken) så jag ställde mig sist i ledet, Moon ville helst inte skritta igenom byn och försökte dra med mig i galopp men jag höll fast och allt gick bra :) Sedan tog vi en liten galopp tur igenom fältet och avslutade sedan :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback