HEM LJUVA HEM!

Hej!
För några veckor sedan flyttade jag till VD, men jag kände direkt att jag inte trivdes, men eftersom VDC var nytt och jag väldigt gärna ville ha nära dit och sommarbete mm, men jag och mina hästar trivdes inte...
Så nu kände jag nu att jag pallade jag inte mer, så jag red en liten ritt till VG och bytte hemstal! :D
*BIG SMILE*
 
INFO OM KOMMANDE SOMMAR:
 
Det var ju planerat med allt med sommarbete och sådant, så nu ska jag berätta lite om mina ändrade planer :)
 
Jag har pratat med Agneta och Björrn och kom överens om sommarjobb där och jag ska bo i deras stuga som finns på tomten under en tid, men håller på att fixa hus i SGB :)
Och som sagt så är Landon lite upptagen och kan nt sköta hand om mina hästar, men ska fixa en inhängnad vi äppellunden där de har tillgång till både vatten och mat och Andy har lovat att varje dag kolla läget i hagen, han tyckte det var lite kul så... :)
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback