Veckans Plats!

Heej!
Hade möjlighet nu lite på morgonen att gå in och fixa lite i stallet och sådant när jag kom på att jag inte hunnit med Veckans Plats på länge, så tog tag i det och säger nu ett litet förlåt för det men här kommer det i alla fall :)
 
 
 
Och veckans plats blir... Everwind fälten!
 
 
Jaa, jag vet inte riktigt om platsen har något riktigt speciellt, som till exempel... Steve med sina Frieser Hästar eller Norra Länken med sin linbana... Everwind Fälten har inget sådant riktigt unikt, men jag tycker att det är en riktigt mysig plats där man kan allt från att picknicka till att bara flumma runnt. Och personligen så tycker jag att det är en av mina favvo platser här! :D 
POÄNG: 4/5
 
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback