:D

Heej:D
Har lite goda nyheter att informera er om! 
Vår väg till Göteborblir på ett ungefär 4 timmar, så jag och mina systrar tog med min dator för att kolla på film under bilresan men jag hade inget planerat om någon bloggning... Men så blev det ju självklart inte, vi fick en WIFI kod av hotellet och jag kommer kunna blogga :) Dock är jag lite osäker på om det blir något i och med att jag har lite "semester" och kommer att åka runt och vill kanske vara lite med familjen, så jag kan inte lova något men jag ska nog kunna klämma in ett inlägg här och var :) 
 
 
 





Kom hem till din bästis! Jah börjar faktiskt sakna dejj här när jah ligger i soffan me feber...D:<

Svar: Haha, ska kommer hem imårn till min lilla goa Majs :3
sasharainnight.blogg.se

2013-05-11 » 11:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback