Dagens bedömning!

 
Jaa, då har det börjat! Jag dömmer en sak och ger poäng mellan 1-5. Och den här gången kommer det att bli....
STAVNINGEN!
Är det bara jag som tycker att de kanske skulle tänka lite på att läsa igenom texter och ord innan de lägger ut det, jag kommer inte ihåg när eller med vilket uppdrag det var, men en gång missuppfattade jag en hel del på grund av just stavningen, som här på bilden ovan till exempel ska det ju stå:
BRA RIDET! FORTSÄTT SÅ!
Men i stället har det blivit fortsätt då...Och personligen tycker jag att det är lite dåligt, men jag skulle inte säga att det förändrar hela spelet, men en liten stund att läsa igenom skulle ju självklart inte skada :)
POÄNG:
2/5






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback