Händer här då!?

Har ni inte börjat märka att championaten är lite märkliga? De börjar inte i rätt tid, de säger inte till när det börjar, det har varit sjukt mycket lagg på sistone och bla, bla, bla, bla, blaaa! Inte okej om du frågar mig! Betalade precis hundra shillings för att komma till MLC och hinna det, och det stod ju att det var fyra min kvar! Men väl där så kan man inte anmäla sig och en spelare i chatten säger att det precis börjat!? Det här blir en stor, rutten och stinkande tumme ner :( 
Och när vi nu pratar championat så måste jag bara till lägga att tider till championaten på uppdateringarna hade ju inte skadat... :/
Nä, det här med championaten tycker jag de måste arbeta lite på :(






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback