Livet...

Heej!
Just nu så bor jag på hotellet i Vingården men nu när sommaren snart är här så hade jag tyckt att det skulle vara skönt med en egen bostad, en liten hage och det som jag verkligen är i behov av, sommarbetet! Kom att tänka på det när Miranda Moonbell gick ut på bloggen(monnbell.blogg.se) och sa att äppellunden va var hennes sommarbete skulle äga rum... Har gått runt och funderat lite och mitt stall är i VG så vill definitivt ha ett hus som är nära! Sommarbetet har jag funderat på ewewind fältet, jag har pratat med Landon om han skulle sätta upp ett staket åt de en liten bit in i Hollow Woods också, men det här med vatten blir lite knepigt... Och Landon sa att han skulle ut och upptäcka världen lite i sommar och kan inte ge dem vatten, och jag vill inte heller ge någon så mycket press på sig på sommaren... Så försöker att hitta ett bra ställe... Men det är ju några veckor kvar, så jag har ju tid :)





Stressa dig inte du hinner :DD

Svar: Haha, ja, det är ju en bit kvar :)
sasharainnight.blogg.se

2013-05-08 » 13:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback