Veckans uppdateringar v. 21!

Nya uppdrag hos Björn och Agnetha!

2013-05-22 09:00:00


Hejsan allihopa!
Invånarna på Silverglades hästsportcenter behöver hjälp med deras trädgård!

Nya uppdrag:
- Björn och Agnetha i Vingårdens Trädgård bredvid Vingården behöver lite hjälp med att ordna upp deras trädgård. Rid dit och prata med dom!Björn och Agnetha!


Björn och Agnetha!

Ny Butik:
- En ny butik har öppnat brevid Björn och Agnethas hus med massa nya saker att köpa!

Stall-utrymme:
- Du kan nu ha upp till 8 hästar i ditt Hemstall!

Ikoner:
- En del uppdrag kräver att du har ett visst rykte med den fraktionen som uppdragsgivaren är medlem i. Detta syns nu tydligare genom nya ikoner över uppdragsgivarens huvud!

Exempel:
Heart!

Ett hjärta i en cirkel betyder att du behöver ha ett högre rykte i den fraktionen för att kunna göra uppdraget.
Exclamation mark!

Ett utropstecken i en cirkel betyder att uppdragsgivaren har ett uppdrag som du kan göra OCH ett eller flera uppdrag som kräver att du har högre rykte i den fraktionen.

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 
 
MINA TANKAR: 
Nya uppdrag gillar vi! Ska bli riktigt kul att få träffa de nya Jorvik borna! ;) Men meningen: "Behöver lite hjälp med trädgården" Förstörde liksom allt... Jag håller med om att jag kanske inte gjort de än, men tror att det inte kommer att bli jätte kul :( 
Ny butik har kommit! Tycker det ska bli jätte spännande :) Lägger upp ett inlägg sedan vad som finns där... 8D
Och så kommer vi till hästarna, Sofie och jag skypade lite och hon sa att det inte var någon skillnad alls i stallet... :/ De verkar ju nt bra... :(
Men iaf, så var det här en helt OK uppdatering, men jag hade gärna sätt mer action! xD
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback